Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Pencairan Homeopathic

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Pencairan Homeopathic

The remedi homeopathics diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan dan mineral yang secara kasar dicincang dan dibiarkan rendam dalam alkohol dan air selama beberapa minggu dan kemudian disaring untuk membentuk berwarna ibu. Ini kemudiannya dicairkan. Ia sama ada boleh dicairkan di perpuluhan atau x skala, yang mempunyai faktor pencairan 09:59 atau pada centesimal atau c skala dengan faktor pencairan satu hingga seratus.

Antara setiap pencairan ia digegarkan dengan cepat, proses yang dipanggil berturut-turut. Ini kerana pengasas mendapati bahawa dia menggeleng-gelengkan ubat yang bersungguh-sungguh ia seolah-olah untuk meningkatkan potensi. Begitu juga, lebih cair ubat yang lebih kuat dan lebih berkesan ia menjadi. Pencairan dalam satu bahagian bilion yang masih kelihatan untuk bekerja. Proses mencairkan ubat yang dikenali sebagai pengoptimuman. Optimization bermakna bahawa racun, yang biasanya akan menjadi beracun, boleh dengan selamat digunakan.

Pakar homeopati membuat perbezaan antara penyakit kronik dan penyakit akut, seperti asma dan ekzema. Jangka panjang, penyakit dilihat sebagai masalah perlembagaan dan anda mungkin akan diberi ubat tunggal. Homeopati anda akan menasihati anda untuk mengelakkan kopi, rokok, pudina dan penyediaan yang mengandungi menthol, kayu putih dan kapur barus kerana ini boleh menghalang tindakan ubat.

Anda perlu menyimpan ubat anda di tempat yang sejuk, gelap. Anda mungkin berasa lebih baik dengan serta-merta, atau ia boleh mengambil bulan untuk pulih dari penyakit anda. Sesetengah orang mendapati tanda-tanda mereka pada mulanya menjadi lebih buruk. Anda mungkin mendapat ruam atau sejuk atau beberapa jenis pelepasan. Ini dipanggil gangguan awal dan adalah satu tanda bahawa ubat itu bekerja. Terdapat lebih daripada tiga ribu remedi yang homeopati yang boleh memilih.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar