Bagaimana Homeopath Boleh Membantu Anda

Bagaimana Homeopath Boleh Membantu Anda

Sebelum anda merawat diri sendiri atau pergi ke homeopati, terdapat beberapa perkara lain yang perlu anda tahu. Pengamal homeopati pertama mengatakan mereka tidak merawat penyakit tertentu. Sebaliknya mereka merawat seluruh orang yang berdasarkan semua gejala emosi dan fizikal masing-masing. Jadi bergantung kepada tanda-tanda mereka, seseorang yang mempunyai masalah kulit dan seseorang yang mempunyai sakit kepala boleh diberikan ubat yang sama.

Sebaliknya, mereka juga percaya bahawa dua orang yang mempunyai penyakit yang sama boleh mempunyai gejala yang berbeza dan memerlukan ubat yang sangat berbeza. Ia tidak mungkin misalnya bahawa migrain anda dan migrain beliau akan menjadi hampir sama. Anda mungkin berasa lebih baik dengan pek ais di kepala anda dan orang lain mungkin berasa lebih baik dengan kain yang hangat. Anda mungkin terasa sedih apabila anda bergerak tetapi kesakitan beliau mungkin dilepaskan jika dia bangun dan berjalan di sekitar, dan anda mungkin mendapat migrain anda pada waktu pagi tetapi dia mungkin mendapatkan mereka pada lewat petang.

Fokus utama homeopati adalah untuk mencari tahu apa tanda-tanda yang terdapat di dalam setiap individu. Mereka percaya bahawa gejala dan tanda-tanda penyakit yang berada di dalam percubaan fakta di pihak badan untuk memulihkan diri sendiri, supaya apabila bahan yang mampu menghasilkan gambar yang sama dengan penyakit ini digunakan, ia menggalakkan pengukuhan kuat pertahanan mekanisme. Homeopati A, oleh itu mesti mengkaji keseluruhan gejala gambar untuk mendapatkan gambaran yang penuh dengan penyakit dan menetapkan ubat yang betul. Selalunya ia adalah tanda-tanda yang kelihatan hampir sampingan, pelik atau jarang berlaku yang adalah yang paling berharga untuk pengamal homeopati, kerana mereka memberi penyakit watak tersendiri dan dengan itu mencadangkan ubat. Homeopati boleh digunakan untuk merawat semua orang dari bayi seluruh warga tua dan ia benar-benar selamat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar