Lutut Rawatan Kecederaan Dengan Enam Ubat Homeopati

Lutut Rawatan Kecederaan Dengan Enam Ubat Homeopati

Rawatan kecederaan lutut dengan homeopati mungkin memerlukan perkhidmatan mahir kaedah perubatan homeopati profesional. Sebarang kecederaan boleh menjadi rumit. Dan rawatan lain boleh menghalang ubat homeopati yang terbaik dipilih daripada bekerja seperti yang sepatutnya.

Ini tersumbat boleh dibersihkan menggunakan ubat-ubatan homeopati tertentu, tetapi yang tidak memerlukan kepakaran. Ini secara umumnya bukan dalam skop rumah prescriber homeopati.

Walau bagaimanapun, jika kecederaan lutut anda baru-baru ini dan anda tidak dirawat dengan apa-apa lagi, maka ubat homeopati yang tepat mungkin semua yang anda perlukan untuk penyelesaian segera itu.

Rawatan kecederaan lutut adalah terhad kepada tisu yang berlaku di sini - tendon, ligamen, saraf dan tulang.

Apabila merawat kecederaan dengan homeopati, ia secara umumnya dianggap bijak untuk memulakan mereka semua keluar dengan penggunaan Arnica (sebagai ubat dan bukan krim). Ini boleh mengelakkan apa-apa perkembangan yang serius. Ia mungkin satu-satunya ubat yang anda perlukan.

Tetapi ia mungkin bahawa anda juga akan memerlukan ubat untuk tendon cedera atau ligamen.

Pilihan yang tepat perubatan bergantung kepada gejala anda. Jika kesakitan di lutut terasa seperti lebam atau sakit yang, ditambah lutut terasa lemah, seolah-olah ia akan memberi laluan, maka ubat homeopati Ruta boleh menjadi pilihan yang terbaik untuk pemulihan yang cepat.

Jika lutut anda mengalami lebih dengan kekakuan daripada kelemahan dan sakit itu sangat lega dengan pek haba - yang lebih panas yang lebih baik - maka ubat Rhus tox boleh menjadi pilihan anda yang terbaik.

Sakit saraf daripada kecederaan cenderung untuk mempunyai rasa pedih atau sensasi menembak. Ia seperti kejutan elektrik. Ini sesuai diuruskan oleh penggunaan Hypericum.

Kecederaan kepada tulang yang terbaik boleh diperlakukan oleh penggunaan Ruta. Ini biasanya kecederaan kepada lapisan tulang (periosteum) atau kecederaan tulang adalah kecil, seperti lebam a.

Patah adalah yang terbaik diuruskan oleh penggunaan ubat Symphytum, tetapi kerana kelajuan tindakan ubat ini, ia adalah lebih baik untuk tidak mengambil ia sehingga selepas patah telah ditetapkan. Apa-apa kesakitan sebelum pelakon itu di tempat boleh dilegakan dengan Bryonia.

Kecederaan buruk sering mewujudkan kejutan, jadi Aconite mungkin diperlukan sebagai ubat pertama.

Semua ubat-ubatan yang disebut di sini boleh didapati di rumah kit menetapkan homeopati komprehensif, terutamanya mereka untuk kecederaan sukan. Maklumat di sini mungkin terlalu banyak, jika anda baru sahaja bermula dengan homeopati menetapkan rumah.

Jika ini berlaku, maka merujuk kepada homeopati profesional. Anda tidak akan dapat menangani segala kejadian diri sendiri, jadi ia adalah satu idea yang baik untuk mengetahui satu yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar