Kursus Reiki Online - Yang baik, yang buruk, dan buruk!

Kursus Reiki Online - Yang baik, yang buruk, dan buruk!

Sebagai populariti Reiki semakin meningkat, dan reputasi seni penyembuhan semula jadi ini terus bertambah, semakin ramai orang yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenainya, dan meneroka banyak manfaat. Dan banyak melihat kepada kursus Reiki dalam talian, untuk kemudahan mereka, kelajuan, dan nilai.

Mari kita mulakan dengan yang hodoh. Masih terdapat banyak skeptis. Ini adalah orang yang hanya tidak menerima manfaat daripada Reiki. Saya adalah salah seorang daripada mereka yang sehingga baru-baru. Saya mendengar rakan-rakan dan orang-orang yang bercakap sangat tentang faedah penyembuhan yang hebat tersayang, dan tersenyum dari segi dalaman pada kejahilan mereka. Saya melihat di atasnya sebagai rip-off, dengan tuan dan guru-guru membuat pembunuhan kursus dan program-program mahal.

Kemudian saya telah disahkan menghidap tekanan darah tinggi, atau tekanan darah tinggi. Pemikiran perlu mengambil ubat untuk sepanjang hidup saya membuatkan saya membuat pemeriksaan lanjut ke pandangan saya tentang kaedah penyembuhan semula jadi. Saya benar-benar mahu mencari jalan untuk mengelakkan ubat preskripsi kekal. Salah seorang kawan saya telah bercakap tentang kejayaannya dalam merawat pelanggan hipertensi, dan aku telah memberi ia pergi.

Dengan hati yang terbuka, saya telah dirawat, dan curiga ini menjadi mualaf. Saya gembira untuk melaporkan bahawa tekanan darah saya adalah perkara biasa - dan tanpa ubat-ubatan. Dan saya kini seorang penyokong besar penyembuhan semula jadi secara umum, dan Reiki khususnya. Saya tidak menggunakannya untuk mengajar atau untuk menyembuhkan - bukan saya menerima rawatan biasa dan attunement, dilengkapi dengan meditasi biasa.

Kita semua tahu bahawa perokok diperbaharui adalah yang paling keras anti-perokok (ya, saya salah seorang daripada mereka juga). Dan seperti curiga yang diperbaharui tentang Reiki, saya seorang peguam bela keras. Persepsi hodoh saya telah berubah menjadi sesuatu yang indah.

Berkenaan dengan kursus dalam talian, terdapat juga skeptis. Oleh itu, akan sentiasa meragui tentang segala-galanya. Jika anda menerima Reiki, maka anda sekurang-kurangnya perlu melihat kursus Reiki dalam talian untuk melihat jika mereka memenuhi keperluan anda. Jika anda tidak menerimanya, maka kursus adalah titik dipertikaikan juga.

Terdapat kursus yang begitu baik yang baik dan tidak boleh didapati. Dan yang boleh digunakan untuk kedua-dua dalam talian dan di-orang kursus. Jadi bagaimana anda membezakan?

Pertama melihat kepada pengalaman-baik Pencipta. Adakah mereka mengalami tuan? Kemudian mencari sokongan, atau testimoni. Adakah terdapat ramai pelajar berpuas hati sebelumnya? Mencari jenis Reiki diajar. Adakah ia hanya satu jenis, atau yang anda dapat menyesuaikan diri dalam lebih daripada satu? Lebih daripada satu tidak semestinya lebih baik - ia bergantung kepada bagaimana anda mahu menggunakan Reiki.

Kemudian melihat pakej lengkap yang ditawarkan. Adakah panduan dan bahan-bahan yang disediakan untuk membantu anda menetapkan diri dalam perniagaan sebagai seorang pengamal? Ini adalah penting jika anda ingin memulakan amalan. Adakah terdapat attunement jauh, atau attunement diri? Terdapat perbezaan, dan sesetengah orang lebih suka berbanding dengan yang lain. Apakah muzik meditasi yang disediakan atau bentuk lain dari program untuk meditasi petunjuk? Adalah kursus dalam format audio, atau format bertulis, atau DVD, atau gabungan? Apa pensijilan yang anda terima? Berapa lamakah kursus ini, dan apa yang komitmen masa? Dan sudah tentu, apa yang kos?

Jika anda meneroka soalan-soalan ini, anda akan memisahkan yang baik, dari yang buruk, dari hodoh!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar