Bagaimana untuk Meningkatkan Ketinggian saya - Ia Amazing bagaimana ini Tips Mudah Akan Buat Anda menjadi lebih tinggi

Bagaimana untuk Meningkatkan Ketinggian saya - Ia Amazing bagaimana ini Tips Mudah Akan Buat Anda menjadi lebih tinggi

Kita semua tahu bagaimana sensitif isu ketinggian adalah dalam masyarakat kita. Terdapat ramai orang yang tidak boleh berurusan dengan hakikat bahawa mereka benar-benar boleh membuat perbezaan untuk ketinggian mereka. Ada orang-orang yang berfikir ketinggian yang tidak penting asalkan anda sihat dan kuat. Ini adalah benar kerana terdapat orang-orang yang berjaya dan wanita di dunia kita hari ini yang membina sebuah empayar keseluruhan perniagaan dan kuasa tanpa mengambil kira berapa meter mereka. Saya tidak boleh berhujah bahawa kebanyakan mereka adalah bahagia. Walau bagaimanapun, terdapat juga orang-orang malang yang mempunyai masa yang sukar untuk mencapai kebahagiaan mereka terutama dalam hubungan hanya kerana mereka adalah lebih pendek daripada ketinggian purata.

Ada juga orang yang berfikir ketinggian yang ditakdirkan oleh gen. Ini hanyalah sebahagian kecil daripada kebenaran kerana anda boleh meningkatkan pertumbuhan anda tidak kira apa gen anda boleh melihat. Hormon akan memberi laluan kepada pertumbuhan kami.

Bagi orang-orang yang lebih pendek daripada purata, mereka seolah-olah mengalami "kekurangan pertumbuhan." Tetapi, dalam realiti, ia hanya bahawa terdapat bekalan terhad hormon pertumbuhan, yang membawa kepada ketidakseimbangan dalam peringkat dalam badan kita. Hormon pertumbuhan kami adalah protein yang dihasilkan dan dikeluarkan pada kelenjar pituitari. Kita semua tahu bahawa blok binaan protein asid amino. Tidak ada hujah di sana. Kelenjar pituitari kami dianggap sebagai "tuan" semua kelenjar kerana ia mengawal pembebasan paling hormon di dalam badan kita. Ia ditempatkan di tengah-tengah otak kita.

Ia adalah agak menakjubkan bahawa ada orang yang berdiri sama tinggi dan kuat. Saya fikir tentang itu banyak kali dalam tahun-tahun saya yang lebih muda. Saya sering bertanya kepada diri sendiri jika terdapat beberapa kaedah ajaib untuk belajar bagaimana untuk meningkatkan ketinggian saya. Saya rasa fikiran-fikiran yang cukup biasa untuk usia saya tetapi saya tidak pernah benar-benar mendapati beberapa jawapan yang pasti. Ia bukan sehingga saya percaya tulangku sudah ditutup untuk mendapatkan peluang untuk meningkatkan ketinggian saya. Saya rasa anatomi tidak pernah salah dan baik-baik saja ia tidak pernah. Walau bagaimanapun, saya datang untuk mengetahui bahawa apabila epiphyses ditutup, ia tidak bermakna anda tidak boleh mendapatkan lebih tinggi.

Terdapat beberapa cara yang kita boleh meningkatkan ketinggian kami. Walaupun saya datang sedikit lewat tetapi masih saya boleh mendapatkan untuk berkongsi. Makan jenis makanan yang betul boleh membantu kita menjadi lebih tinggi. Diet yang sihat adalah pendekatan terbaik untuk meningkatkan badan kita untuk menghasilkan lebih banyak hormon dengan itu membuat kita menjadi lebih tinggi. Bersenam akan menjadikan kita menambah satu atau dua inci ke tahap kami dan juga terutama senaman regangan. Renang adalah salah satu sukan yang anda boleh meningkatkan peluang untuk mengembangkan lebih tinggi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar